Kreativiteten är tillbaka!

Nu är det bara att hoppas på att den tar mig långt bort härifrån!
Jag vill inte bo i den här stan jag vill inte leva här jag vill inte uppfostra mina barn här, den här stan är full med bullshit, dåliga minnen och människor jag inte vill vara nära.
Det finns dock rätt många fantastiska människor här med, ett gäng bra minnen och säkert ett par trevliga stunder att se fram emot. Men min framtid är inte i Karlstad.

Min framtid är någonstans där jag får en möjlighet att börja om, någonstans där jag kan njuta av livet, njuta av kärlek och någonstans där jag kan trivas. Just nu känns det som att det kan vara vart som hellst fast inte här :P ^^
Därför ber jag nu för att få ett jobb till väldigt snart så att jag har råd att börja om lite snabbare än i den här takten. x)
Men kanske vänder turen lika snabbt som kreativiteten kom tillbaka kanske behöver jag bara stirra ut genom ett fönster i tretimmar så kommer lösningen till mig? vi får väll se vad som händer och sker, oavsettt vilket så vill jag ut och se världen, jag vill resa till nya platser, prova nya yrken, lära mig surfa och hoppa fallskärm.
Som brandmannen på jobbet sa i lördags, -lev livet nu, passa på när du är ung.

Och till min pojke, jag saknar dig lite smått! <3

Men nu ska jag sova imorgon är en ny dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0