Check!

Utväxten fixad och klar tack för hjälpen älskling! (måste ju ha bästa pojken jag menar hur många pojkvänner hjälper till att slinga håret? men tur är väll det hinner inte planera med någon av mina vänner innan fredag då jag jobbar på gymmet imorgon!)
Nu är det bara lite småsaker kvar att fixa! En flaska vin eller något annat roligt tills på fredag (kommer va på systemet 1 thing in the morning!  hehe eller nått) Det blir ju förfest hos mig innan krogen och efter middagen, sen blir det som sagt Tempel!

Åh vad jag är taggad för fredag!
Det kommer bli toppen!

Tänk det att den 00.05 morgonen den 24/9 1990 så föddes jag. Om ca 23 timmar är det exakt 20 årsen.

Puss kram och gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0