Hej!

Jag har inte skrivit på ett par dagar, det har varit ganska medvetet faktiskt. Men vi behöver inte gå in på varför.
Dock så har det känts väldigt skönt, att liksom få va ifred.

Min födelsedag var fantastisk! Och jag vill bara dela ut ett stort tack till ALLA som gjorde min födelsedag så underbar! ;)
Det blev tillslut så att vi åt på Tempel, jag kände mig lite besviken på Menyn hos den resturangen vi skulle varit till först och sen blev det liksom så kort inpå så jag valde helt enkelt att ringa mitt jobb och lösa den lilla krisen jag själv skapat.
Haha så typiskt mig att va ute i extrem god tid och sen göra sista minuten ändringar precis innan det är dags, fast den här ändringen tog nog priset i vanliga fall brukar det ju bara va små grejer som tex vad jag ska ha på mig eller vilken mat jag tänkt beställa och sånt velar väll alla med ibland (a)
Haha sen blev det hem till mig, katterna och pojkvännen, för lite förfest och senare drog vi tillbaka till Tempel.
Och det var en riktigt trevlig kväll, jag hade en super bra dag helt enkelt från morgon till kväll! <3

På lördagen så var det kräftor, räkröra och bakadpotatis med pojken, super gott och super mysigt!

Söndag och måndag var min(a) familj(er) här och firade mig jag är en brödrost och lite annat smått och gott rikare! =) 
Idag införskaffade jag en liten söt bokhylla på IKEA för delar av födelsedagspengarna, förutom det så kommer jag ta en trip ner till götet och hälsa på framför allt en av mina närmaste tjejkompisar men sen är det rätt mycket andra vänner som flyttat ner dit också så hinner kanske med att träffa någon mer =)

Har även sökt ett dagtidsjobb med fast månadslön, så håll tummarna för att jag får det! (om jag får det så planerar jag att jobba kvar på Tempel ändå, eftersom jag trivs så sjukt bra där! fast kanske inte jobba varje helg)
Har även fått ett par lägenhets erbjudanden som ser ganske lovande ut. så vem vet allt kanske ordnar sig nu innom två månader får hoppas det! ;D

Men nu ska jag hoppa på min cykel och åka mot jobbet!
Ha en toppen kväll mina vänner...och alla ni andra som bara läser min blogg för att kunna leverera bullshit hoppas att ni hittade något smaskigt ;)
Puss och gonatt! (jobbar hela helgen på tempel så titta gärna förbi och säg hej nån kväll! <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0