Jag är ingen elak människa.

Iaf inte med flit, dock så var någon så arg på mig igår att denna någon fick gå hem för att hon inte kunde hålla sig ifrån att slå ner mig annars, ja det var vad hennes gapande vän sa när hon skällde ut mig för att jag existerar.
Jag kunde bara skratta åt situvationen jag menar vem skulle ha fått problem om hon rört mig? Jag som bara skötte mitt jobb eller tjejen som såg mig och blev så arg att hon kände sig tvungen att slå mig? 
I det läget så förstår jag faktiskt inte vad jag hade gjort för fel ^^ haha asg !

Jag vet att vi har en historia av hennes oförutsigbara beteende och jag vet att jag kanske inte alltid varit världens snällaste emot henne, men så arg kan jag väll ändå inte ha gjort tjejen, eller?

aja nu blir det att skutta in i duschen och sen dra in mot stan och hjälpa en vän med något event på ankan =)
Tror att det här kommer bli en kul vecka, synd bara att vädret är så fint på dagarna! :/ Jag menar nu när jag sover dagtid ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0