Nej, jag lever inte på vatten och bröd!?

ojdå här blev folk oroliga! Tack söta ni för era stöttande ord, men att plugga inte var min grej det är jag öppen med och inget jag skäms för alla gillar inte böcker och sånt är livet.
Pengar har jag så att jag klarar mig, tror ni att jag skulle skaffa två katter annars? 
Visst jag skulle nog måbra om jag kunde ge mig själv lite vardagslyx ibland med jag lever ungefär som en vanlig student (fast jag jobbar).
Jag älskar mitt jobb och mina kollegor är verkligen underbara, kunderna är underbara och varje dag på jobbet är rolig. Det är så jag vill känna när jag går till jobbet då mår jag bra, sen har jag fler jobb så det går ingen nöd på mig jag bara jobbar inte lika mycket på de andra ;) Och till det där med att jag skulle misskött mig på arbetet så citerar jag min ena chef -Ditt jobb är att knuffas.
Ett jobb som är dagtid vore dock inget fel med, nattpass tar på krafterna.
Och sen kommer vi till den stora anledningen för att jag söker lägenhet (behöver en med inflyttningsdatum 1/12 btw så ser ni något minst 35 kvm, ordentligt kök och hyffsat centralt så säg gärna till) 
Jag pluggar inte längre med andra ord jag får bara bo här tremånader till, eftersom att min fina etta är ett studentboende.

Så nu var alla de frågor besvarade och att folk reagerade och blev oroliga måste väll visa att jag har väldigt bra vänner! ;D

(fina smeknamn...känner bara en person som är nog mycket småbarn för att ha kommit på dom! ;)  jag menar min lillebror hittar på fyndigare saker och han är två =P)

Imorgon är en ny dag, på kvällen jobbar jag och innan det skulle min lilla hemlighet titta förbi (MYSIGT!)!

Puss och gonatt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0