Vart är min örfil?

Jag känner mig lite besviken! Vart fasen är min örfil?
Jag blev lovad en ikväll innan jag tagit mig hem från jobbet... lessen du missade! haha jag är hemma nu.
asså förlåt om jag går rakt på sak och om någon ser det här som ett person angrepp men är det inte rätt korkat att hota någon på dennas arbetsplats!? Där vakterna är på min sida.
Jag valde att inte följa upp händelsen av den simpla anledning att tjejen var riktigt full och jag hoppas att hon har bättre omdömme i vanliga fall! (trotts att jag hört att så inte är fallet)
Btw du lilla arga flicka om du läser detta, jag jobbar på sittningen imorgon! (GRATTIS! =P)

Det mest komiska lär ju vara att jag öppnade kvällen med att snällt le och säga hej.
Efter det gjorde jag inget annat än att le och va trevlig, men sånt är livet när andra människor inte kan gå vidare utan lever i det förflutna.
No bad feelings?  glöm det ^^  haha

Jag har adrenalinet på topp just nu hetsade upp mig själv "lite" när hon satt och väntade långt efter stängning! Jag menar vad hade hon tänkt göra?
Gett mig en örfil?  efter att jag stämlat ut så kan hon ju glömma att jag tyst och snällt bara skulle ha tagit emot och låtit henne gå, man slår inte mig thats it! (nu får jag det att låta väldigt mycket, nej jag hade nog inte slagit tillbaka heller. Det är bara Kajsa som sett mig i en riktig girl-fight och jag tror vi låter det stanna där men bara för sakens skull -jag vann den gången och det hade inget med mängden muskelmassa att göra!) 

Nu blir det sova imorgon ska jag va istan och jobba klockan 14!! ;O  oh shit vad gör jag egentligen mot mig själv? ^^  haha gött när lönen kommer dock! :P
Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0