2011!

Ska bli ett år som jag vägrar låta någon förstöra för mig!
Jag och min älskade pojkvän, kommer inte låta någon annan människa påverka vårat förhållande oavsett vilka fula knep som det försöks med. (det finns ta mig fan folk till allt! men det här tog nog priset.)
Att någon ens tycker att denna har rätt att försätta honom i en sån här sits gör mig riktigt jävla förbannad!
(du kommer aldrig komma oss så nära igen, oavsett hur du gör! ge upp och LEV ditt eget liv snälla, kan nästan lova att du kommer bli lyckligare om du ägnar din energi på dig och ditt välmående!)

Men mitt 2011 ska bli ett positivt år och mycket roliga och bra saker kommer att hända i år.
Ett år tillsammans med min underbara älskade pojke, han gör mig lycklig och han får mig att känna mig trygg.
Han betyder allt för mig <3

Nu måste jag få i mig lite mat och byta om!
Ska bli riktigt skönt att jobba ikväll faktiskt, hoppas att det blir mycket folk och massor att göra! Jag behöver det.

Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0