En plan!

Jag har en plan, iaf för två månader under 2011.
Jag ska utbilda mig till spa-terapet, har tänkt igenom det och läst på massor nu i typ en vecka ^
men efter att ha diskuterat det med pojkvännen idag så har jag bestämt mig helt för att det här ska jag göra.
Vet inte riktigt vilken utav kursstarterna jag kommer köra på men tänte försöka få ihop det så att jag är borta och pluggar samtidigt som pojkvännen är i Canada men ska se över det och passar det inte så för jag ta en utav de andra kurserna, huvudsaken är iaf att jag får en utbildning, en titel och en framtidsplan.

Företaget kommer jag självklart att fortsätta bygga upp. Men långsamt uppåt ger en stabilare grund...det är iaf så jag ser det. Hellre väl planerat än snabbt och hafsigt.

Nu ska jag sova iaf!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0