videoblogg?

mja vi får se kanske, nu ska jag till ett utav mina jobb iaf efter att jag slängt i mig lite frukost.
Ska försöka ta lite kort på lägenheten i eftermiddag också.

Men det jag egentligen tänkte skriva ett inlägg om så här innan jobbet var hur tragiskt jag tycker att det är med människor som lever sitt liv som marionettdockor till andra, de här mäniskorna verkar inte ha några egna åsikter utan agerar helt och hållet efter vad andra säger åt dem att göra. Jag "känner" (vet inte om man kan säga att man känner en sån person egentligen) en person som är så här och det är lite sorgligt att se hur personen gör saker bara för att göra andra gladare/för att andra ska slippa göra det själva.
det är bara tragiskt.

Men men nu blir det off too work!
Och det är riktigt härligt att allt gått tillbaka till det normala i den här stan *ironi*
ett stort välkommen tillbaka till alla bulshitters, jag tycker verkligen om er ni gör mitt liv så mycket enklare! ;)

Haha, ha en bra dag alla fina läsare vi hörs ikväll!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0