Hade ett besök hos doktorn idag.

Jag träffade en läkare idag pga att jag haft konstant huvudvärk i tre veckor, idag vart huvudvärken så illa att jag inte kunde gå ur sängen imorse så jag ringde och begärde en akuttid, fick svaret att det definitivt bara är spänningshuvudvärk och fick en remiss till en sjukgymnast, hon tyckte dessutom att jag skulle gå iväg på massage en till två gånger i månaden tills det blir bättre....hur fasen ska man ha råd med det? kan nog sträcka min budget så att jag kan gå en gång varannan? det får duga tillsvidare. Sen ordinerade hon värktabletter för att jag ska slappna av, jag ska även göra mer av sånt som jag mår bra utav (menar hon at jag att försöka jobba ännu mer?) och försöka få mycket friskluft, måste börja ta en promenad på lunchen varje dag med start imorgon!

som vanligt skriver jag mer till mig själv än någon annan...men förutom spänningar så är jag alltså frisk som en nötkärna! ;D nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0