Jag har en dröm...det är dags att ta tjuren vid hornen!

Jag vill bli multimiljonär, jag vill ha så mycket pengar att det inte skulle röra mig i ryggen om jag köpte huset som gudglömde och jämnade det med marken.
Det är ganska illa hur dåligt jag mår när jag åker förbi det, varför måste det ligga vid en storväg som man måste passera flera gånger i veckan? Hur kan någon få komma undan med att göra något sånt och hur kan kvinnan som vill kalla sig min mamma försvara honom så som hon gör? Kan man få en ny mamma?
Fyfan vad svårt det känns att inte prata med henne, men det känns nästan värre att prata med henne. Allt vi pratar om är ju det som har hänt, det som händer och att hon inte lyssnar.
Jag vill att mina barn ska kunna ha en kontakt med sin mormor, fast de kommer ju att ha två mormor, jag har ju växt upp med en extra mamma hon kommer ju bli en extra mormor till mina barn. Jag måste nog börja se det så för att det inte ska kännas så hårt i hjärtat och ni anar inte vad trött jag är på när folk säger "det kommer lösa sig" "ni kommer få en bra relation igen" det är så jäkla lätt för er som inte vet hur det är att säga så!
Låt mig fråga en sak, tänk på det här riktigt ordentligt nu. - om den personen som ska ha det inbyggt i sina instingter att skydda er mot faror inte skulle skydda er, hur skulle ni hantera det då?

Det är det jag försöker hantera. Så snälla sluta säga att det kommer lösa sig, för ärligt talat så tror inte jag på det längre. För hon inser inte vad hon har gjort.

Jag vill kämpa för alla barn som far illa utan blåmärken, jag vill se de barn som far illa i det dolda.
Kan ni hjälpa mig att göra det? Då har allt det här iaf fört något gott med sig!
Upp till kamp, alla barn förtjänar en trygg uppväxt i en hem fyllt av trygghet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0