Hej….mitt namn är lycka!

Tidigare så har jag bara hälsat på korta stunder i ditt liv, men nu har du släppt in mig och tillåtit mig att stanna.
Du har gett mig ett rum, låtit mig inreda det med kärlek och ömhet.
Jag har flyttat in och jag trivs här, här vill jag stanna. Kommer du låta mig göra det?




Jag insåg precis att jag är lycklig, att jag klarar utav att hålla mig lugn när jag blir chockad, att jag trivs med mig själv och den jag är, att jag trivs med det liv vi har här Jimmy och jag i vårt hem.
Jag har nog aldrig känt mig såhär tillfreds med livet förut, nöjd med vart jag står och lugnet inombords, det är något helt nytt som jag aldrig känt tidigare.

Tack, till mig, till Jimmy, till våra familjer, till Linda, till Edith, till mina vänner....och till er andra som på något sätt påverkat min resa frammåt, som gett mig lite hopp, en gnista utav motivation eller kanske bara ett leende när jag behövt det som mest.  
För att ni har stannat och stöttat mig när det har varit tufft, när jag har verkat galen, när jag har varit galen, när kaoset har tagit över, när allt har känts svart och hopplöst, när jag inte orkade längre.
Tack för att jag fick hjälp att stå stadigt igen.
Tack för att jag äntligen får känna mig trygg, för att jag kan sova lugnt på nätterna och för att jag klarar utav att koncentrera mig genom dagarna.
Tack för att jag fick hjälp att släppa det som behövde släppas och tack för att jag äntligen får vara lycklig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0